Accepterad MASKI | Ansök till whitelist ansvarig [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Melvin Tallqvist

Hur gammal är du? 2005-05-08

Vad heter du på discord? Melvin_tallqvist#1211

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Kommer kolla WL ansökningarna flera gånger om dagen. Är hemmar rätt mycket om dagarna och då sitter jag vid datorn och då kommer jag kolla ansökningarna

Hur aktiv är du i discorden? jag är väldigt aktiv på discord och är alltid inne på discord när jag är inpå på min dator så är väldigt aktiv

Varför vill du bli whitelist ansvarig? jag vill bli whitlist ansvarig för att kunna bidra med något till servern. jag kommer ta många whitlist ansökningar på nätter och dagar men ska ändå kunna RP med gänget lite. man kan se att det behövs några fler WL ansvariga då det finns många som vänta på intervju. jag är en person som är upp mycket på nätterna och då är jag aktiv för WL intervjuer och ansökningar då det inte finns många som tar dom på nätterna. ibland kan man vänta riktigt länge på en intervju så jag ska vara så snabb jag kan på det så dom slipper vänta.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? jag ska bli whitlist-ansvarig då jag är en glad och trevlig person som tycker om att prata med folk och kommer att ta det seriöst och inte bara godkänna direkt. jag kommer verkligen läsa igenom dom och se om dom är redo för en whitlist. Jag tycker det är kul att se vad folk skriver och om dom engagerar sig eller så

Spelar du på någon annan server för tillfället? jag spelar bara på denna servern då jag är med i PKB och vi har väldigt roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka