Nekad Masken007 | Medlem ansökning [Moon_boy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masken007

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? !Masken007002#4764

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Niklas Svensson är 23 år och kommer ifrån en liten By utanför Mexico City. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt gruvarbetare och att äga ett Hus i Sverige. Jo man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har kusiner i Sverige. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min Mor sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en husbil och började koka crystal meth men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i Mexico City. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i göteborg det gjorde jag tills jag lärde mig språket. När jag väl lärde mig språket så satte jag mig på ett plan på väg till Los Santos och det är där jag befinner mig nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bli medlem på unive för har mycket erfarenheter inom rp för har spelat gta rp ett bra tag nu. Jag vill bli wl på unive för jag tycker att de är en bra server man kan rpa på för det finns alltid någonting att göra när man är inne o rpar. Jag kommer ej spela för makt och pengar utan jag kommer köra för de är roligt. Jag kommer samt kommer samt kunna utveckla min rp med hjälp av att kunna skapa fler roligare senarios som leder till en mycket väl utvecklad senario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Ett exemple är då att tex inte baara dem som är kriminella ska vinnar i scenarion som dem bryka revva sig och skit

Hur hittade du Unive? Hittade hit av en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka