Masken007 | Ansökan till Servervakt [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masken007

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? ♥ Stewie♥#4764

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. När jag vaknar så går jag ner hämta lite frukost går upp och sätter mig och går in och spela till 11:30 sen så måste jag göra nånting annat så kommer jag in kl 16:00 och spela tills jag ska äta efter jag har ätit så går jag in igen och spela till 04:00 om det är söndag så träna jag den börja kl 9:00 till 12:00 ungefär men jag bruka vara inne från kl 10:00 till 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan en dag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inga gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är dom som är inne och Rpar som vanligt och kicka/ ger folk timeout när dom ser någon som gör ett regelbrott. En servervakt ska inte åka runt och leta efter problem eller försöka hitta folk som dom kan kicka. Dom finns även på servern för att kunna få bort folk som inte följer reglerna och därmed skapa en bättre RP nivå på servern. Det underlättar även med servervakter eftersom att dom då kan kick folk direkt behöver man inte skriva en report för att få bort någon som bryter mot reglerna och om det är ett grövre regelbrott så ska man skicka in varför man kickade personen och sen bevis på det så får den som har gjort regelbrotten en sv bann en sv bann är bara 30 min.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit staff och delägare så jag vet liter mer vad man gör som servervakt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse och korruption som servervakt är allvarligt. Abuse och korruption är när man t.ex revivar någon som blivit skjuten i en driveby, eller banna någon för sin egen vinning. Som servervakt kan man ha toggleid på, och det kan användas i scenarion för att se vart folk är någonstans. Abuse och korruption leder till indragna roller och blacklist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka