maskeN
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: maskeN
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/n1_mate/
Vad är ditt namn i verkligheten? Aurimas Urbonavicius
Vad är ditt discord namn? masken#5339
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2002
Berätta om din karaktär. Vill jobba och rpa som en säkerhetsvakt, med ingen tränings erfarenhet men med mycket hybris. Prata mycket med människor och få upp deras intresse över mitt tidigare liv vilket ledde till grov narkotikabrott och alkolist problem.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till många ärliga konversationer med människor på både trevligt och otrevligt sätt. Kommer vara öppen för andras scenarios också. Ju mer verkligt de blir, desto roligare de kommer vara att spela då.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Verkar som en seriös server som jag vill vara med på och bidra.
Hur många timmar har du på FiveM? 5
Hur hittade du Multistaden? FiveM programmet och internet.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade precis nyligen på multistaden, tills man behövde bli whitelistad.
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/n1_mate/
Vad är ditt namn i verkligheten? Aurimas Urbonavicius
Vad är ditt discord namn? masken#5339
Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2002
Berätta om din karaktär. Vill jobba och rpa som en säkerhetsvakt, med ingen tränings erfarenhet men med mycket hybris. Prata mycket med människor och få upp deras intresse över mitt tidigare liv vilket ledde till grov narkotikabrott och alkolist problem.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till många ärliga konversationer med människor på både trevligt och otrevligt sätt. Kommer vara öppen för andras scenarios också. Ju mer verkligt de blir, desto roligare de kommer vara att spela då.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Verkar som en seriös server som jag vill vara med på och bidra.
Hur många timmar har du på FiveM? 5
Hur hittade du Multistaden? FiveM programmet och internet.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade precis nyligen på multistaden, tills man behövde bli whitelistad.