Nekad Marz♡ | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marz♡

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommuntiy.com/profiles/Moewgli/

Ditt Hex-ID: 11000013f24acb9

Vad är din discord tagg? Marz♡#4650

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent (klackesko)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som brukar stå när man försöker connecta. Skriver detta från telefon så kan ej i huvudet🙂

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att 320 valde att banna mig från unive dels för att jag hade totalt kass rp, men inte bara de utan att jag gick ut med hans dox och visade andra osv, jag gjorde detta för att jag var arg på 320 och skulle ändå lämna samma dag osv, det var riktigt dåligt samt illa att göra detta av mig, jag vet att jag kunde göra bättre ifrån mig, jag vet att jag kunde gjort det så mycket bättre att bara bett staffsen dra mina roller för att jag skulle sluta på servern då jag inte kände att jag ville spela kvar på unive, jag ville gå vidare i rpn och utveckla mig inom det. Jag vill nu jätte gärna komma tillbaka till unive och visa en bättre sida av mig och hur man egentligen ska bete sig på en stor rp servern osv, jag hoppas du Philip förstår att ber hämskt mycket om ursäkt och hade verkligen kunna göra vad som helst för att bli unbannad. Jag hoppas du godtar min ursäkt. Detta kommer absolut inte sker igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade planer på att lämna unive, samma dag så gick jag in på doxbin och sökte up ”Philip320” då kommer de upp massa saker om honom osv, jag väljer då att visa detta till andra som nog väljer att hoppa support och berätta vad jag gjort, jag förstår till 100% varför Philip valde att banna mig då det aldrig är okej att leaka någons identitet osv, det är ett brott irl osv, jag har nu lärt mig av mina misstag och hoppas Philip låter mig börja spela på unive då precis alla mina vänner börjat rpa på unive denna vecka, jag vill ta chansen och förbättra mig nu Philip, snälla snälla snälla❤️

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte, jag förtjänar mig straff och har brutit mot alla server regler, jag kommer aldrig mer göra detta och jag kommer visa en ny sida av mig och min rp. Jag vill börja rp igen då detta var min första rp server och det var den som gjorde att jag började rp. Jag hoppas jag får komma tillbaka igen❤️

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg då det va typ ett halvår sedan jag va inne på unive och rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag hade inte behövt göra en dålig sida va mig och doxa Philip.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, massor, jag har lärt mig att följa alla regler osv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Philip jag har lärt mig riktigt mycket av denna bann, jag hoppas du förstår detta nu och att jag ALDRIG kommer göra om detta igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka