Nekad Marvinqz-Bosse | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marvinqz-Bosse

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bosse

Vad är ditt discord namn? Rajtn Tajtan

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ron Rally 46 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Osmart, Gillar bilar,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund var jobbig Ron hade inga vänner för hans namn var konstigt tyckte alla. Och när Ron gick i korridoren kom hans mobbare och slog han. Och när Ron gick till läraren och sa vad som hade hänt så brydde dem sig inte. Och Ron hade det även tufft hemma han var adopterad och blev slagen av sin pappa. En dag när Ron vaknade och ville ha korv så tog hans syskon allt och åt upp det och skratta åt han. Han fick aldrig äta hemma nästan förutom när hans farmor var där. Så en natt bestämde sig Ron för att fly från hans hemstad och han gick bara i sjuan då. Och när han lyckades fly så har inget hänt för ingen brydde sig om han och han har letat och varit i massa städer men nu äntligen har han hittat en som passar han bra unive. I framtiden vill Ron bli kriminell för att ge revansch på alla som hållt på mot han .och han vill bli rik snabbt men allt handlar såklart inte om makt utan han gillar pengar men även så vill han skaffa kompisar och kunn ha roligt..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra Rp Socialt rp och Roliga scenarion det lovar jag och rolighet och jag vill ha roligt på denna server men även vara seriös och kunna rpa. Jag kommer inte på mer än så. Finns säkert fler saker jag kommer på sedan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska priotera ett kreativt och underhållande samtidigt realistiskt scenario framför att vinna ett scenario. istället för att använde powergaming

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag när jag var ny i fivem så spelade jag på fjällen och vi satt och prata i discord som man inte får eftersom det är metagaming. Och sen har man gjort fler misstag i början men jag har lärt mig nu jag lärde mig att man ska följa reglerna ochläsa igenom dem noggrant.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja Metagaming, Är när man pratar i discord och rpar samtidigt fast man inte får eftersom man inte får ta information utifrån och så. Och Rdm är att man inte ska skada eller döda nån med sitt fordon utan en rollspels anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej bara att jag hoppas ni vill ha mig och jag kommer bidra med bra rp.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka