Accepterad Marty Mcfly | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marty Mcfly

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Criss3/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? McFly#3677

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Marty McFly och är 21 år gammal. Han är 180cm lång. Han har som liten alltid varit stökig. Men han är alltid oftast snäll mot dem som är snälla mot honom. . Han är en glad och rolig kille som älskar att lära känna nytt folk. Marty är omtyckt i städerna han bott i innan men haft dåligt ryckte inom arbetskarriären . Han har gjort en hel del kriminella saker genom sitt liv. Marty är nu mera arbetslös men ska försöka få ett jobb. marty älskar verkligen älskar att lära känna nytt folk. Han vill flytta till en ny stad för att även få en ny start och försöka sluta med alla sina kriminella saker han håller på med.

Varför ska just du bli whitelistad? älskar att utveckla mig själv och mitt RP. Ger alltid hela mitt hjärta in i all min RP. Vill få andra att utveckla sin RP igenom min egna. Jag är alltid ärlig MEN frågar man inte rätt fråga så får man inte det svaret man letar efter.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag är väldigt intresserad av Rollplay har spelat det på arma 3 och känner att det är dags för en ny start på FiveM och hoppas på att få en bra tid på den här servern

Hur hittade du Unive? av vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? För att detta verkar vara den bästa svenska FiveM server. Denna servern verkar också vara fri från väldigt oseriösa personer som bara vill förstöra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka