Nekad Martinsson | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.2

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798078599/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? William.#3494

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Bosse. Rasmus är 22 år gammal och fyller 23 i april. Rasmus hade en svår barndom för att hans föräldrar lämnade honom när han var 5 och då fick han bo med sin farmor. När han blev 13 så började han umgås med ett gäng som var lite utanför gränsen till lagen han började som 14 åring att sälja droger och sånt och då tjänade han väldigt mycket pengar så varje dag han kom hem till sin farmor så hade han med sig en massor med pengar och en massor med blommor som inte var tillåtna. när han blev 18 så började han sluta att hänga med fel folk och började fokusera på sin framtid och började söka jobb till olika bil jobb. han kom in på postnord och då tjänade han en liten summa pengar men det dög till han för att kunna betala skulder från sitt förra liv och hyra till där han bodde. när han blev 20 så fick han sparken och då blev han också hemlös så han var tvungen att sova under tåg stationens tak, sedan ansökte han till ett jobb för att allt i hans liv som hända inte ska hända. Hans favorit maträtt är tacos och han har ett stort intresse för bilar. Han älskar också att cykla (Hoppa och stegra). Nu bor han i en ganska stor villa i skogen. En sån här uppväxt som Rasmus Bosse fick ska ingen behöva vara med om.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att bidra med RP scenario med hög "kvalité". Jag kommer att vara så aktiv på servern som möjligt och jag kommer att prova så många saker som möjligt på servern så det blir "lite av allt". Hos mig är alla välkomna för att vara med. Istället för "gå härifrån vi håller på med en sak" så kommer jag att försöka att få med den spelaren i scenariot

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå då jag har rpat mycket förr på Unive men tröttnade på att rpa för ett halv år sedan och valde att sluta. Men nu när vintern börjar komma kommer de att bli mer av att man sitter inne mer och spelar mera.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska försöka att vinna alla scenario utan att det ska vara lika roligt för alla även om man vinner eller förlorar ett scenario.

Hur hittade du Unive? Från första början hittade jag Unive genom twitch det var så jag började rpa på unive. men sen slutade jag och nu vill jag börja rpa igen så det var så jag hitta den.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka