Nekad Martini3603 | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Martini3603

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/martini3603/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Martini3603 #8761

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Abdullahi och kommer från de fattiga områden i grove street. Han är 18 år och kommer från somalia.Han vill ta sig ifrån grove street och leva ett bättre liv. Hans mål i livet är att ha en snygg bil och kunna försörja sig själv. Ahmed har tidigare suttit inne för vapenbrott och narkotika brott och försöker sluta med sitt beroende av droger men det går inte så bra för honom för han fortfarande håller på med det. Ahmed har ett dåligt temperament men blir inte arg om man inte säger saker om hans familj för att de betyder jätte mycket för honom.Han har ett jätte stort intresse för bilar och märkeskläder

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan rpa och kan bidra med långa roliga och bra scenarion till servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag kan rpa och kan bidra med bra rp till servern.

Hur hittade du Unive? Hittade den innan när den hette multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få råd till en fet bil och har roligt och göra så folk upplever bra rp nivån på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar för tillfället på unive.

Tillbaka