Accepterad Martinbjörkman | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martinbjörkman

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130147897/

Ditt Hex-ID: 110000145bafc39

Vad är din discord tagg? 𝐒𝐜𝐚𝐫𝐫#8542

Vem var det som bannade dig? BubbelGum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Desktop_Screenshot_2023.01.27_-_19.16.38.31.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick in på servern för att lalla genom att rdma 3 grabbar, jag ångrar de extremt mycket dåjag vet jag att jag gjorde fel. Vill bara påpeka att detta hände för ett bra tag sedan då jag och ett par polare inte hade något o göra så vi bara gick in o lallade och det var extremt dumt utav oss och kommer självklart inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade ut ur en skåpbil och sköt ner 1 kille och sedan springer ifrån platsen och sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut inte felaktig under några omständigheter då jag begick ett regelbrott som kallas för random deathmatch som absolut inte är tillåtet på servern så jag ser inte att bannen var felaktig i sig. Skulle uppskattats enormt om nu kunde vara snälla att ge mig en andra chans då jag faktiskt känner för att RPa seriöst på denna server, absolut inget utav det jag gjorde kommer att upprepas!! ( Vet inte om detta gör någon skillnad men han som bannade mig var tydligen blackad från om det skulle göra någon skillanad till att ha bättre förhoppningar att få komma tillbaka )

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då jag aldrig har kört på Unive så har jag förmodligen inga mer banns en mass rdmen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå in på servern för att försöka förstöra serverns RP och gå in o skjuta ner folk och lalla samt ha allmänt dålig RP nivå för jag inte har något annat bättre för mig. Detta kommer absolut INTE ske igen, om jag får en chans att komma tillbaka kommer jag vara 100% seriös och bidra med rolig och utväcklad RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självfallet, om jag får en chans att komma tillbaka kommer jag vara seriös till 100% och absolut inte lalla eller försöka förstöra för servern. Jag har lärt mig att inte gå in o skjuta och lalla utan ha seriös och roligt rollspel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag till 100% :) Ha en fortsatta trevlig dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka