Nekad Martin_l | Ban överklagan[W1DDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin_l

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130937316/

Ditt Hex-ID: 110000145c707e4

Vad är din discord tagg? WHITE#9078

Vem var det som bannade dig? w1dde

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: hets i support och kallar oss fulla ord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom tyckte vi var hetsiga och det kan jag förstå till 100#. Vi beteede oss svin.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min bror satt i support och var arga. Det sluta med att jag tog ut min ilska på staffsen väldigt dumt gjort av mig ångrar mig riktigt mycket. Det sluta med att vi beteede oss som svin mot dom och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absoulut inte förstår exakt varför dom gjorde det var ett riktig svin mot dom när dom bara försökte hjälpa mig .

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett tag sedan nu så kommer inte ihåg varför men jag tar alltid lärdom av mina varningar/bans Jag tar det seriöst med varningar och bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade verkligen kunna göra. Att inte göra det men nu är ju det försent så jag ber om en ny chans. Och jag har lärt mig att inte ha attityd och har växt upp. Vill verkligen ta denna chansen riktigt seriöst och göra bra rp och inte lalla i unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt jag har tagit lärdom av alla varningar och bans tar det riktigt seriöst för jag vill inte göra fel av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka