Vad är din steam profil länk? V1gg0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad är ditt discord namn? Viggo.spiderman
Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2021
Berätta om din karaktär. min karaktär heter bob han är 22 år gammal
han gillar och hänga med kompisar och är snäll
bob han hade en bra uppväxt och var mycket glad och omtyckt
bob gillar och åka runt i staden och ta fina bilder
bobs dröm bil är en Lamborghini
bob blir orolig nar han ser nånting farligt på vägen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag följer alla regler ni har och är på en hög rp nivå! jag kommer bidra med hög rp nivå och så att det ska vara så roligt att spela på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det knäs som en mysig server som man kan köra mycket på och a kul
Hur hittade du Unive? av en Youtuber som heter COSMO_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att jag ska spela så som i verkligheten hela tiden och göra mitt bästa för att klara det.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skaffa vänner och a kul och bli en bra rp spelare och spela så mycket på servern jag bara kan!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag!
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad är ditt discord namn? Viggo.spiderman
Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2021
Berätta om din karaktär. min karaktär heter bob han är 22 år gammal
han gillar och hänga med kompisar och är snäll
bob han hade en bra uppväxt och var mycket glad och omtyckt
bob gillar och åka runt i staden och ta fina bilder
bobs dröm bil är en Lamborghini
bob blir orolig nar han ser nånting farligt på vägen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag följer alla regler ni har och är på en hög rp nivå! jag kommer bidra med hög rp nivå och så att det ska vara så roligt att spela på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det knäs som en mysig server som man kan köra mycket på och a kul
Hur hittade du Unive? av en Youtuber som heter COSMO_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att jag ska spela så som i verkligheten hela tiden och göra mitt bästa för att klara det.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att skaffa vänner och a kul och bli en bra rp spelare och spela så mycket på servern jag bara kan!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag!