Accepterad martin1337 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

martin1337

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199221322405/

Vad är ditt namn i verkligheten? vilgot

Vad är ditt discord namn? martin1337#5932

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Andersson han är en trevlig person som vill att andra person ska ha det bra, samtidigt som han vill bli rik. Martin är en väldigt dedikerad person som vill mycket i livet och kommer jobba för att få det. När Martin få en chans så ger han inte upp och försöker alltid göra sitt bästa. Martin har ett väldigt stort intresse för bilar, hur bilar fungerar, hur snabba dem är, hur dem ser ut. Göran gillar även att ha kul, som att ta risker. Han gillar att spela på hästarna och vinna lite pengar då och då. Sportsmesigt så gillar han att spela fotboll men golf är också en sport som Martin har ett stort intresse för. Han är uppväxt i en familj med alkohol och droger i hemmet därav började han själv med droger när han var 15 år gammal. Nu är Martin 19 år gammal och fri från droger och alkohol. Det ända han är beroende av nu är mjölk, laktosfri röd mjölk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag skulle kunna bidra med en hög rp nivå för att göra det så roligt som möjligt för alla. Jag bryter inte regler, jag tycker personligen det förstör hela servern. Finns inget värre än folk som är inne på servern enbart för att förstöra, bryta regler och inte följer rp. Jag vill kunna använda blocket samt twitter. Jag vill också kunna söka jobb som polis, sjukvårdare mm.
jag tycker att det är en fantastisk server och att det finns fantastiska människor på unive! jag skulle nog bidra med att göra ett carmeet nån stans eller jobba nån stans så det blir mer personal hjälpa folk. skjutsa folk som behöver skjuts och jag skulle nog bidra med ett glatt humör på det!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Framförallt deras höga rp nivå. Jag tycker även att staffsen gör ett väldigt bra jobb vilket är en sak som jag tycker är både viktigt och bra. Jag märker även det hårda arbetet bakom det hela vilket jag märker eftersom det är en väldigt seriös server enligt mig.

Hur hittade du Unive? Genom twitch och vänner som spelar här,

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att utveckla mitt rp till högsta nivå och skapa en rolig trivsam miljö där jag kan hänga med många och göra allting kul. Också självklart känna massor med pengar och få jobba med bilar på något sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli rik och jobba inom bil branchen. Och att ha väldigt roligt. Också att bli en bättre RP:are för att kunna skapa och interagera inom verkliga scenarion. Med detta skulle jag även vilja utveckla mina sociala förmågor, för att i högsta grad kunna framställa verkliga situationer ingame. Skulle även vilja växa inom detta Community och inom framtiden möjligtvis kunna axla en ledande roll. spendera många timmar här men även att få lära känna alla spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!!

Godkänd efter muntlig, välkommen
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka