Accepterad Martin | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

Martin

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198206606324/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Ragus#9788

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Martin Timell och han är svin cool. Martin älskar bilar och hans dröm är att ha en riktigt frän sportbil. Martin kommer från sverige. Martin gillar att racea och tävla med andra. Krampus hänger alltid med sina vänner. Martin är en glad och cool person. Han är 20 är gammal. Krampus är snäll men kan bli elak om nån annan är det mot han. Martin gillar också fotboll. Martin vill bli affärsman. Martin är lite gangstrig, hans största idol är tomten. Martin vill inte skada någon, bara ha kul. Martin gillar kött med potatis, och cola zero. Martin gillar att festa. Martin gillar att kolla på bilar, när dom racear, bara kolla på dom, även gamla bilar. Martin vill bli mekonom, då får man jobba med bilar, det tycker han ju är kul. Martin är väldigt rolig. Martin är bra på att racea med bilar, men har gör det inte framför polisen;). Martin har bruna ögon, brunt hår och ganska ljus hy. Martin kommer ifrån en ganska rik familj, pappan är med i maffian och mamman är arbetslös just nu. Krampus har 2 bröder, ena heter Viktor och den andra heter Berat. Båda dom jobbar som mekonom, Berat är 26 år och Viktor är 34 år gammal. Så Martin är yngst i familjen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på den här servern ett bra tag nu. Jag gillar den mycket, speciellt att den är så aktiv. jag kommer t.ex. bidra med att jobba på olika ställen där det behövs personal. jag kommer också hjälpa till med att rapportera någon bugg om jag hittar någon så servern kan bli så bra som möjligt. Jag brukar också vara väldigt aktiv på multistaden. Jag kan rapportera någon eller något som gör något dumt om det behövs.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom detta är en grym server!

Hur många timmar har du på FiveM? 954 timmar

Hur hittade du Multistaden? Hittade den på fivem server listan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka