Nekad martin timell | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

martin timell

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955317219/

Ditt Hex-ID: 11000013b4f47e3

Vad är din discord tagg? Ovster#2132

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? spawnmenu abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem trodde att jag använde spawnmenu för att undvika ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän blev skjuten av 2 brabusar som hade följt efter oss. Dem körde in i oss med flit så att vi köre av vägen sedan skjöt dem oss. Efter att jag legat död ett tag så frös mitt spel så jag respawnade men även fast jag tryckte senaste position så kom jag någon annan stans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att det var ju datorns/spelets fel. Det har hänt flera gånger att jag spawnar på fel ställen när jag trycker senaste pos.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Råkade ha på mig en väska som hade ett polistäcken utan att jag märkte det själv. Min lärdom av det är att hålla koll på alla kläder så att jag inte kan råka utge mig att vara någon jag inte är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte restartat spelet och väntat på att det skulle svara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man helst inte ska respawna under ett scenario då det finns risk att man inte kommer tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka