Accepterad martin sandgren 2 | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

martin sandgren 2

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? martin sandgren

Vad är ditt discord namn? Martin Sandgren#5175

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. aa em min karaktär heter martin sandgren och han har varit mycket upptagen med saker med sin familj som t.e.x spännt med pengar och har fått 2 bröder. och han gillar pimpade bilar å fråga va dom vill ha för dem fö hans dröm är att äga 2 importer. han kan bli lätt sur om någon mupp skulle råka vara stor i mun mot mina vänner så då kan han bli mer kaxig än vad han igentligen är. men efter hans mammas död och pappa är bortförsvunnen och han är ute att leta efter sin far sen han var 10 år gammal men han gav up. så har han bestämt sig på att bli kriminell och bli en sån person som åker omkring på motorcyklar osv. han vill bli en av mc gänget och han tror han trivs bättre där än med vanliga folk eftersom han har haft en väldigt tung uppväxt på barnhem och vill inte bli mobbad för det. som han inte fick bo vid barnhemmet tackvare hårda aggresioner. såå han fick 2 provfamiljer och han blev inte medlem i den första men den andra familjen har alltid velat haft ett barn å dom lärde nog martin en läxa med att respektera dom äldre fast man är myndig eller inte och kan göra vad som helst. men martin är en helt annan person idag han tar mediciner för sin aggresion och dem hjälper nog om han inte tar mediciner så får han inte körkort men han tar sina medicier i smyg så att ingen annan än hans bästa vänn frank ska veta för han är rädd att bli mobbad för dem och inte bli accepterad in en mc club men han vill med andra ord bli rik och kunna leva bra utan att bli mobbad och slagen och det är orsaken till att han vill bli kriminell att passa in med dom andra och inte somsagt bli utslängd. men det är hans dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en bra rp, få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till folk sköter sig när de är i min scen. Jag har som sagt mycket erfarenheter i rp på andra servrar så jag kan en hel del om rp och förtår att det är viktigt med reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Möjligheten att förstöra motpartens resurser ger konfliktparterna en surrogat tillfredställelse. Den blockerade vilja kan få ett utlopp, och man kan få uppleva en känsla av makt i sin vanmaktssituation . Den andra sidans förluster bokförs som egna vinster, även om de inte egentligen ger några egna fördelar. du kan ju vinna ibland och ibland inte det är mer som irl.

Hur hittade du Unive? kompis visade till mig för en bra tid sen.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Tillbaka