Accepterad martin. | Medlem ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILK_snape2

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121527803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Adulfus#8505

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Martin Andersson och är en man som föddes 1998-10-12 Och är alltså 23år gammal snart 24 år och har svensk bakgrund. Hans far dog i Krig och hans mor dog av Cancer och när han var bara 10 år gammal. Hans far ville att han skulle bli en bilmekaniker och Martin tyckte det var roligt att hjälpa hans far att skruva i bilen och han hade ett jätte stort intresserad av gräsklippare traktorer när han var liten pojke. sen när han kom in i tonåren så var han med i en olycka med hans cross som skadade hans högra knäa för livet och för tillförlit är han reporter. ps jag har dyslexis :)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på Unive eftersom att jag har testat på många olika RP servrar men aldrig hittat den rätta, men nu så känner jag att äntligen har hittat en seriös RP server med skönt häng och vill ha tillgång till fördelarna som medlem. Jag kommer att bidra med bra RP och god stämning på servern. :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? et som får mig att bli intresserad av unive är att den har väldigt många medlemmar vilket gör att det känns mer seriöst och verklighetstroget i och med att på andra servrar så kan det kännas som att man bor i en spökstad. Det finns även många olika aktiviteter och jobb att utföra och det är seriöst och roligt RP på servern.

Hur hittade du Unive? jag hade nys skaffat Fivem och jag letade efter en bra svensk Fivem server och då hittade jag Unive och jag såg att den hade typ 400 spelare så jag provade den och jag gillade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att hjälpa folk och träffa nya personer och spela en äldre jag

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att va en bra person och hjälpsam och ha ett bra ryckte i stan och äga ett före tag med många anställda.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i andra servrar just nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det Förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka