Nekad martin. | Medlem ansökning [Olizz][ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILK_snape2

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121527803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Adulfus#8505

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Andersson och är 24 år gammal och är uppvikts i Sverige uppe i Norrland med hans föräldrar och hans syra . När Martin var liten så hade han en dröm som var att jobba på bilar med hans far. När Martin var liten så vile han alltid att skruva/mecka på bilar och gräsklippare men den drömmen krossads när Martins far dog i krig Martin blev deprimerad men han lät inte de stoppa han Martin försatte att mecka på bilar. När Martin var 15 år gammal så dog Martins mamma i cancer Martin blev så deprimerad att han nästan tog livet av sig men hans syra trösta han. Martin var nästan 16 år gammal när han hade bygget sin EPA klart. Martin hade också en sid Hoby som en vakt på en club för att han var ganska stor för att vara 16 år gammal. När Martin var 17 år gammal så var han med om en ganska stor olycka med hans EPA han hade frånta med en lastbil och låg på sjukhus i 1 månad och han klara sig men han har ett sår i panna från krokna än i dag. Martins dröm är nu att jobba på meko

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna jobba på bättre jobb än reporter och hjälpa personer med allt möjligt typ att som meko laga personers bilar eller att bli polis och göra staden till en bättre plats eller jobba på the palec så att folk ska ha kul bara kort sagt jag vill hjälpa personer

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av unive är att den har väldigt många medlemmar vilket gör att det känns mer seriöst och verklighetstroget i och med att på andra servrar så kan det kännas som att man bor i en spökstad. Det finns även många olika aktiviteter och jobb att utföra och det är seriöst och roligt RP på servern.

Hur hittade du Unive? jag hade nys skaffat Fivem och jag letade efter en bra svensk Fivem server och då hittade jag Unive och jag såg att den hade typ 400 spelare så jag provade den och jag gillade den. Den var också j''lit bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha ett bra rykte på serven och jobba som chef på Mekonomen och att ha mycket vänner och att vara hjälp ful som merkonom och att hjälpa personer som behöver ett jobb eller en bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli chef på Mekonomen och att ha mycket vänner och bra kompisar som är snälla och att ha roligt 24/7

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon andra servrar just nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det Förstår jag.

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Ej tagit intervjun inom 48h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka