Nekad martin. | Chef-jobb ansökan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILK_snape2

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falk

Vad heter du IRL? Martin

Vad heter du på discord? Adulfus#8505

Hur gammal är du? 12 år/2009-08-25

Hur många timmar har du på Fivem? 578 timmer

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på falk för att göra det till ett ännu bättre och ha ett bra jobb och att ens ha ett jobb och att anställa rått personer och snälla och bra personer

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på meko en gång och jag lärde mig mycket om RP back bil reparation typ att man inte få bara f6 repair att man moste RPa på det typ att gå till en hyla och skriva /me tar nya dlar till kylaren och motorn sen så ska man skriva /e box för RP att man bär delarna sen så kan man RPa på att laga morton

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Martin Andersson och är 24 år gammal och är uppvikts i Sverige uppe i Norrland med hans föräldrar och hans syra . När Martin var liten så hade han en dröm som var att jobba på bilar med hans far. När Martin var liten så vile han alltid att skruva/mecka på bilar och gräsklippare men den drömmen krossads när Martins far dog i krig Martin blev deprimerad men han lät inte de stoppa han Martin försatte att mecka på bilar. När Martin var 15 år gammal så dog Martins mamma i cancer Martin blev så deprimerad att han nästan tog livet av sig men hans syra trösta han. Martin var nästan 16 år gammal när han hade bygget sin EPA klart. Martin hade också en sid Hoby som en vakt på en club för att han var ganska stor för att vara 16 år gammal. När Martin var 17 år gammal så var han med om en ganska stor olycka med hans EPA han hade frånta med en lastbil och låg på sjukhus i 1 månad och han klara sig men han har ett sår i panna från krokna än i dag. Martins dröm är nu att jobba på falk

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne ganska ofta men vagare da på skol dagar är jag hemma runt 16:00 och spelar till typ 21:00 men på helger så är jag inne typ hela dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag skulle fortfarande spela på unive om jag inte blev chef jag hade bara satsa på ett annat jobb eller så skulle jag bara ansökat till falk men inte till falk chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive just nu och jag kommer inte byta server på ett bra tag för att jag gillar unives RP nivå

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Din ansökan om att bli chef har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka