Nekad martin. | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MILK_snape2

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121527803/

Ditt Hex-ID: 1100001453773fb

Vad är din discord tagg? Adulfus#8505

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Medhjälp till korruption inom yrke ~Nizze Vill du överklaga din avstängning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det är inte realistiskt att bra ta bilar från ett förtag när bilarna är värd för mer en 20 mil och göra så före taget går i konkurs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis hål på att skafa/ta billar i från inqvister helt gratis när jag fick bilen så drog vi ner till piren och visa upp bilen vi typ snodde 5-10 minuter senare så blev jag och min kompis bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var Icke en fel bann men jag tror att perma var lite över drivet det skulle typ ha varit 20-30 dagar men jag kan ha fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer aldrig göra om det hör jag gjorde och höja min RP till max och ja jag har lärt mig efter varje bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle bara inte varit så dum och tro att jag inte skulle bli bannad och jag skulle ha jobba hårt för bilarna inte ta dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen :D

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Din kompis säger att du hotade med att ta hans liv ingame om du inte fick bilen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka