Nekad Martin Andersson | Medlem ansökning [skånsken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198882745539/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Vad är ditt discord namn? Mille_pille#5600

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Martin Andersson är en man som har gått klart högskolan och är nu redo för arbetslivet. Han har lätt för att ta in order och har lätt för att jobba med andra med människor och älskar att ta emot svåra och tuffa utmaningar, därför tycker jag att detta jobbet skulle vara perfekt då jag alltid älskat bilfilmer som barn och alltid velat bli som dem på filmen och nu idag så går jag all in och kör och hoppas på det bästa. Martin Andersson älskar bilar och pratar gärna med kollegor på en fika även efter jobbet eller på en fika rast med kollegan, Han är en glad och go man i medelåldern som har 2 söner som han jobbar för att ta hand om. Martin Andersson har även starka egenskaper så som att han är storebror vilket gör att han tar ansvar över andra som han bryr sig om och ger även Martin Andersson erfarenhet i att kunna styra och ställa lite mer och Martin Andersson är otroligt stresstålig han klarar nästan av vad som helst allt från att prata lugnt under en stressig situation till att ta en fika med kollegorna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill spela här på Unive, Vill spela på en bra RP server då jag personligen anser mig själv som en bra Rpare och tror att jag kan bidra med rolig RP och roliga scenarion här på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker Unive är en bra RP server med roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Sociala-medier och mina vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rollspelande här på servern då att skapa bra och roliga scenarion kommer vara en stor grej här på servern för mig speciellt. Jag kommer inte köra för makt och pengar, de jag helst kommer att sträva efter är att skapa bra scenarion med olika typer av människor här på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla min karaktär och min RP kommer mitt största mål vara här på servern samt skapa vänner och skapa kontakter här på servern och få krim roll, Samt bli anställd på Mekonomen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, Har bara spelat på Unive för jag tycker det är en bra server med mycket rolig samt bra RP.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Tack för mig :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka