Accepterad Martin Aguirre | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin Aguirre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 7 Juli 1995

Vad heter du på discord? ミニメニー百二十三#5978

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Vet ej exakt men jag har haft FiveM i mer än en vecka nu. Och jag är inne väldigt länge.

Hur aktiv kommer du att vara? Kommer att vara aktiv länge om jag får jobbet för att då kommer det att vara roligare att spela.

Vad heter du? Martin Aguirre

Hur gammal är du? 26 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För att det har vart min dröm att vara polis och nu kommer den drömmen kanske uppfyllas. Och jag gillar att hjälpa allmänheten och göra det tryggt runt mig.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att göra stan tryggare att vara i.

Vad vet du om yrket i helhet? I helhet så är jobbet viktigt och tryggare för allmänheten. För att en polis måste försöka förebygga och förhindra brott i stan. Men man kan också ta emot anmälningar, man kan leda förhör eller kanske beslagta saker från människor om polisen känner att personen kan skada någon saken. Eller om polisen tycker att personen är för påverkad av något för att ha den saken.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har kompisar som jobbat som polis och jag har sätt hur de jobbar och hur de tar hand om saker. Och när man ska höja rösten och inte. SÅ jag har mycket erfarenhet av mina kompisar. Men de har tyvärr lämnat jobbet och jobbar inte längre.

Hur är du som person? Jag är bestämd och lugn och vet när och vad man ska reagera på. Jag är en bra kollega, och jag önskar och hjälper kollegor med det de behöver hjälp med.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag skulle vara en bra persona att anlita eftersom jag är vaken länge och jobbar hårt som fan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka