Nekad Martin Aguirre | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin Aguirre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160938258/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? ミニメニー百二十三#5978

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin. Martin har alltid varit älskad i familjen och alltid behandlats väl. Martin är hjälpsam och har ett intresse om bilar. Martin är nu 26 år och försöker få jobb. Martin har alltid levt med sina förälldrar. Men försöker han klara sig själv. Så han söker jobb. Och hans drömmjobb är polis eftersom han farbror var polis och Martin har alltid tyckt att det vore kul att få vara polis också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en kille som aldrig bryter mot reglerna. Jag har rpat innan och jag vet om reglerna och bryter inte mot reglerna. Jag kommer att rapportera om någon bryter mot reglerna för att det ska bli en sån bra serever som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att unive är en serös rp och alla har sin karaktär som riktiga livet.

Hur hittade du Unive? Jag har hört från massor av vänner att det är roligt. Och jag har sätt massor med streamers som spelar/spelade just Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa nya vänner, att up nå mycket bar rp och att göra så roliga scenarion som möjligt och så att jag bli bättre på att rp:a och ge bra rp till nya rp spelare så att de vill spela mer rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att komma så långt som möjligt med min karaktär och att ha så roligt som möjligt med andra personer jag inte känner och att det ska bli så maxade scenarion som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka