Nekad Martin Aguirre | Medlem ansökning(Akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Martin Aguirre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199160938258/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Aguirre

Vad är ditt discord namn? ミニメニー百二十三#5978

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 26 år och är intresserad av bilar. Min karaktärs drömjobb är att jobba hos polisen eller hos någon meckaniker. Han är väldigt glad och alltid hjälpsam. Men kan få upp temperamentet fort som f*n. Min karaktär försöker bli så bilkunnig som möjligt och ha massor med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra med att det ska bli en bättre server. Kommer roll spela hela tiden och rapportera om någon förstör servern eller bryter mot reglerna. Jag har läst reglerna och ve5t vad som gäller.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en sjukt rolig server där man kan vara någon annan än sig själv. Och roll spela. Det är sjukt bra tycker jag och därför är jag så intresserad.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på En streamer som heter COSMO_BT. Och då blev jag väldigt intresserad och börja spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara någon annan än mig själv. Och nå ut till mina drömmer som polis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så roligt som möjlig med en annan karaktär som jag själv skapat.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka