Accepterad Martin A | Medlem ansökning [robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin A

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121527803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? MILK_snape#9039

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Andersson och är 24 år gamal hans intrese har alltid varit rutn criminalitet. han har varit criminel och har set alvaigheten i vad som kan hända och vill nu kunna stopa criminaliteten. han har alltid bryt sig om nära vänner och vill kunna göra staden/Unive en bättre plast. Han har en syra som är 19 år och som heter lisa hans mamma heter linda och hans pappa heter lars och and har en lile bror som heter Micke joanson han är adobterad och Micke har autsm så han är lite speciel han kan inte bete sig som en person. I bland moste jag ta om honom när han är med mig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har vartit medlem förut men det var typ 5 månder sen men nu vill jag var det igen så jag har ganska myckt efarenet på servern och jag vill hjälpa till så det blir bättre RP på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med bra rp och kunna få stop på laller dom som bryter mot regler så det blir bätter rp på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska rpa på att vinna alla scenario som man hanar i och man ska inte heller Rp för makt och penger

Hur hittade du Unive? jag hade nys skaffat Fivem och jag letade efter en bra svensk Fivem server och då hittade jag Unive och jag såg att den hade typ 400 spelare så jag provade den och jag gillade den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka