Accepterad Martiin | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martiin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Martinka

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin Fårhede, 28 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Flexibel, ödmjuk, empatisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Läkare på sjukhuset. Växte upp i Halland där föräldrarna hade flyttat från ett krigsdrabbat land. Inga vänner och inga pengar för att göra det som andra gjorde i min ålder. Spenderade mycket av tiden själv och med fokus på att förbättra mig själv. Eventuellt insåg vilken möjligthet vi har i Sverige och bestämde mig att komma så långt som möjligt i livet. Eventuellt blev en läkare som hittar glädje av att hjälpa andra. Karakäteren reflekterar den jag är i verkligheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktig vård, som i riktiga livet (Läkare IRL). För att göra riktigt bra roleplay experience.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra så bra roleplay som möjligt. Ibland (som i riktiga livet), går allt inte som man riktigt vill, då får man ta ett steg tillbaka och tänka på roleplay, och göra det så bra som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är ny, inte brytit några regler och tänker inte göra det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte döda någon utan orsak. Inte baita polisen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hade varit riktigt kul att vara med i servern, och göra det så bra som möjligt för alla.

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Du behöver utveckla dina svar på samtliga frågor

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!

Detta är nu återgärdat. Heter Martinka på steam samt på Discord (visningsnamn). Martinleb. Som användernamn.

Tack!
Mvh

Hej!

Även detta återgärdat.

Med vänliga hälsningar,
Martin

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka