- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 5
Ban-referens
fivem-garage-znlw — FiveM, Utgår 2026-03-30
Anledning: Skärmdelar när dem rpar samt pratar tillsammans i en grupp.
Bannad av: NOCCO™
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och min kollega anslöt oss till en skottlossning och vi påbörjade ett efterföljande medans ytterligare kollegor hanterar situationen vid platsen. Jag och min kompis/kollega jagar denna person under en lite längre period, han väljer att hoppa ut och skjuta, jag dör och jag börjar streama och prata under pågående scenariot som min kompis fortfarande är i.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja absolut, det jag gjorde var väldigt fel av mig och ett regelbrott. Jag pratade och streamade i call speciellt under ett scenario vilket är fel, det kommer jag inte göra om.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Av alla mina bans har jag lärt mig något och speciellt att jag inte gör om dem. Om jag skulle hamna i t.ex samma situation vart jag dör först så stannar jag deafened och sparar snack till efter vi har RPat.
Att jag börjar streama och prata är väldigt oschysst och orättvist till motparten och detta ska jag tänka på även mer på framöver, angående alla regler.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag är en aktiv medlem på Unive och bidrar faktiskt till bra RP på en hög nivå, nu gjorde jag ett misstag men bortsett från det så bidrar jag mycket.
Dessutom ångrar jag det mycket, och ber hemskt mycket om ursäkt att jag gjorde ett regelbrott.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja