- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 5
Ban-referens
fivem-garage-znlw — FiveM, Utgår 2026-03-30
Anledning: Skärmdelar när dem rpar samt pratar tillsammans i en grupp.
Bannad av: NOCCO™
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och min kollega gjorde ett efterföljande på en bil som åkt från en skottlossning, efter en stund väljer motparten att hoppa ut och skjuta emot oss, jag blir prickad och dör. Därefter gör jag ett stort misstag att börja streama och prata om klipps och andra diverse grejer under den tiden som scenariot fortfarande utvecklas. Jag blev ju uppenbart bannad för jag inte satt deafened/mutad och streama, alltså meta.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Den var absolut inte felaktig och jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Jag gjorde fel och ångrar det starkt. Som skrivet ovan så började jag streama och satt ej deafened under scenariots gång vilket är ett regelbrott.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har blivit bannad tidigare för olika anledningar och har lärt mig av dessa bans. Efter alla mina bans så har jag inte upprepat dessa misstag och tänker mycket mer på reglerna efter dem. När jag kommer tillbaka så kommer detta regelbrott inte upprepas samt så kommer inte fler regler brytas.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag ångrar starkt att jag gjorde ett regelbrott och vill gärna komma tillbaka och bidra med god rp och roliga upplevelser. Unive har vart den ända servern jag kört på i flera år och jag älskar servern så även om det bara är en 2 dagar ban så desto tidigare man kommer tillbaka det bättre.
Framöver kommer jag bete mig som en bättre person och inte göra fler regelbrott.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja