Nekad MarreV2K | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MarreV2K

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198254256738/

Ditt Hex-ID: steam:11000011185f262

Vad är din discord tagg? marrev2k, deleted_user_60ce834062c4

Vem var det som bannade dig? Exritez, Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-23 222510.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var sådant att jag hade samma ban id som socialbidrag och därmed tror jag att ni trodde jag spoofa in mig på servern, jag var medveten om problemet och det var mitt fel att inte ta upp det tidigare, men det har inte orsakat mig något problem under den tiden som jag spelat på servern. Dessutom jag hade ett annat discord konto var för att jag blev blacklistad på polisen efter att jag fick ban av korruption i yrke, den bannen överklagade jag och blev godkänd med karaktärswipe men då kvarstod blacklist på polisen så efter en liten paus från unive så valde jag att göra ett nytt discord konto och ansöka om ny medlem och bli polis igen. Jag förstår givetvis att det var dumt och jag borde simpelt bara överklagat men jag tänkte inte på det då. Nu vill jag göra en omstart på Unive då det verkligen har vart kul tidigare när man kört.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exritez skrev till mig i DM om jag kunde hoppa support vart jag blir bemött av han tillsamms med philip320 och en ytterligare staff. Dem frågade varför jag hade ett annat discord konto och angående varför jag hade samma ban id som socialbidrag och efter en diskussion så valde ni att jag får pban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var delvis felaktig men ändå inte, jag spoofade väll in mig på unives polismyndighet discord genom att göra ett nytt discord konto men annars var det felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för korruption i yrke, clogg och skjuter utan förvarning.
När jag blev bannad för korruption i yrke så tog jag ut vapen och ammunition vilket givetvis var extremt dumt, jag har mognat sedan dess och tänker inte på vapen och makt något mer utan på en hög rp nivå tillsammans med vägen i rp att få dessa grejer utan korruption eller dåligt rp.
Jag blev bannad för clogg i jag tror 2020 eller 2021, jag kommer inte ihåg detaljer men jag har iallafall lärt mig ifrån det och kommer ej upprepas, gäller även alla bans, dem kommer inte ske igen och jag tänker mer på rp nu.
När jag blev bannad för skjuter utan förvarning så fick andra parten lagg och hörde ej att jag sa till vad han skulle göra under pistolhot. Jag uppfattade detta som fearp och tillslut så sköt jag och flydde platsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ta upp att jag hade samma ban id som en annan tidigare för att undvika denna ban och missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter alla mina bans på unive så har jag lärt mig mycket, jag tänker mycket mer på rp nivån och att tillskaffa det man vill ha genom rpn. Genom denna pban har jag lärt mig att ta upp ifall det är något skumt så som samma banid som någon annan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka