Nekad marremacke | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marremacke

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: marremacke

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Marremacke22

Vad är ditt discord namn? marremacke22 /Hugo Mauritzson#8987

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. En 27 årig man vid namnet Hugo Mauritzson. Hugo är en föredetta framgångsrik Formulettförare, efter att ha drabbats av ett beronde av alkholism så släppte Hugos sponsorer honom och att han blev arbetslös. När han insåg att han inte längre hade någon inkomst började han stjäla bilar och delta i illegala gaturace.
Efter att polisen gripit Hugo efter ett av de många racen, fick Hugo sitta av en tid bakom galler.

Nu letar Hugo efter en ny start och har beställt flygbiljett till Multistaden, nu väntar han bara på ett tillstånd av staten att få bo kvar.

Varför ska just du bli whitelistad? Er en kille som alltid följer reglerna och om man får säga det själv är jag en bra RPare. Kommer bidra med roliga och spännande scenarion. Även rolig RP.

Hur många timmar har du på FiveM? Cirkus 400 timmar

Hur hittade du Multistaden? Har en del vänner som tipsat om servern:

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

hej!

Jag vill att du ska utveckla lite mer på dom frågorna!

Varför ska just du bli whitelistad?

dock så är din beskrivning av din karaktär bra till nästa ansökan du skriver... så somsakt svara lite mer utvecklat på frågan jag punkterade så ska vi fixa whitelist!

mvh pluto!

Om jag inte ser någon utveckling på denna ansökan på 24 timmar så kommer den nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka