Inaktuell Marrek11 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marrek11

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mardin

Ditt discordnamn: marrek11

Ange ditt födelsedatum 20 November 1998

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag har mycket erfarenhet om att vara staff där jag har varit det på vissa fivem servrar så att jag vet hur det går till sedan så tycker jag att jag är mogen och att jag har bra tålamod och så tycker jag att jag ska bli staff för att jag kan hantera stressiga situationer och du är jag bra på att bara ta det lungt och försaka lösa problemet och så är jag alltid rättvis jag lyssnar på vad alla har att säga så att man för höra allas sidor om det är en konflikt mellan två stycken. sedan vill jag bli staff för att jag tycker att det är kul att hjälpa servern man spelar på så att den kan förbättras

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det som jag inte tycker fungerar det är att det finns folk som inte tar rp på alvar och att de mest bara lallar och det är därför jag vill bli staff för att jag vill förbättra det. Det som jag iinte heller funkar det är att det är många som gör mycket powergaming till exempel att det åker bilar med punka och att det kör fast de inte har däck och det tycker jag känns inte realistikt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att spelare följer reglerna på servern lägger grunden till vad hela roleplayingen är och för vad ett bra community innebär, så därför kommer jag och såklart resterande staff medlemmar alltid göra vårat bästa för att se till att spelare verkligen följer reglerna på servern och bidrar med bra och hållbar Roleplay till servern. Upptäcker vi att det finns spelare som inte gör det, så kommer åtgärder naturligtvis tas!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt skulle jag säga är typ det viktigaste som staff. Det som är så viktigt med att agera professionellt är att man alltid har en bra ton mot alla och bemöter dom fint så dom ser att man har ett engagemang inom staff teamet. Som staff så ser ju alla dessa medlemmar upp till dig. Om du gör fel så kommer medlemmarna också att göra det som du gör och kommer tro att det är det rätta. och att man inte abusar sina perms för sin egna vinning och man ska int göra det alls

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ska försöka ordna ett balanserat schema och ha prioteringar som till exempel staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? ett halvår

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag kan det mesta faktiskt. Har vart admin på flera stora servrar

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka