Nekad Marrehh | Whitelist ansökning [Minierkan] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marrehh

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198308423868/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? KörvBullen67#2403

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Han är en 48 årig gubbig man som älskar kostym även fast han är lantis och åker gubbhöga Volvos. Han är ganska tuff, och liksom alltid ska visa vem som har mest pengar fast han inte har så mycket. Därför så oldar han gräs med sin brorsa Bengt. Deras mor har dött men han bryr sig inte för han får ärva pengar till snus. Han vill vara tuff men han brukar titta på bilar filmerna av pixar när han är ensam.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag Spelar ofta på RP servrar på t.ex. Garrys Mod jag har aldrig blivit banad från någon seriös server. Jag har ungefär 140 timmar i garrys mod vilket är mest RP så jag har ganska mycket erfarenhet. Jag spelar också m lite unturned rp lite då och då. Jag spelar med min kompis som spelar mycket RP (1900 timmar) och har lärt mig mycket så jag är inte dålig på rp. Jag kommer bidra med jobb som är viktiga för RP så andra kan ha mer kul också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska kunna spela med mina kompisar och ha roligt. Den här servern tyckte jag verka som den bästa svenska five m servern och den verkade väldigt seriös vilket är bra för då är det inte mycket RDM.

Hur många timmar har du på FiveM? 14 tim

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsade mig att det var en seriös och bra server så vi tänkte ansöka.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, Det har jag inte blivit och inte varnad för den delen häller

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat lite gran på en annan server ( Swedish Knight) Men spelade mest för att lära mig hur FiveM funkar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka