Accepterad marreguzman | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marreguzman

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/

Vad är ditt namn i verkligheten? Markus Nisa

Vad är ditt discord namn? NIS #7130

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär utspelar sig som en person som hade goda planer i livet men allting vände när hans bröder gick bort och försökte verkligen blicka frammåt och tänka positiv men det är svårt när man har ilskan innerst inne och där kusiner och släkt är inblandade i kriminallitet och man får den här automatiska pushen att hämnas, det ingår i vår kultur.
Jag levde ensam med mina bröder utan föräldrar, fast jag hade en stor saknad för dem i mitt
hjärta så mådde jag ändå väldigt bra. Mina bröder var alltid där för mig och jag fick allt jag ville ha, det enda dem begärde utav mig var att jag skulle sköta skolan och det gjorde jag.
Mina bröder ägnade sig åt bland annat knarkhandel,illegalt spel, indrivningsverksamhet med våld och utpressning. Jag kände mig som en kung fast jag bara var en ung grabb, när jag var ute så hade många stor respekt när dem såg mig och hälsade alltid och var glada men jag förstod att det var pågrund av mina bröder, tills den dagen kom där alla fiender hade väntat på. Mina två bröder blir dödade på en känd klubb som sådan kallas för Clasico. Efter en sådant händelse väckte det liv och skräck i staden om vad som skulle hända efter mina bröders död, vem ska sköta affärerna? vem ska ta hand om våran stad? vem ska se till att nära och kära lever i ett tryggt samhälle?

Jag kände en stor sorg i mitt liv som tog en lång tid att komma över men jag lovade mig själv att den som gjorde det skulle få smaka på dubbelt, dem skulle få se på en blodig maktkamp i den undre världen. En värld där illegala klubbar, utpressning och misshandel är vardag och där familjeband och dolda allianser avgör vem som får leva och vem som ska dö. Jag kommer att spela Marre som karaktär med en självsäkerhet och drivande personlighet och försöka stärka hans personliga egenskaper. Jag vill inte spela Marre som alla andra karaktärer utan göra något utstickande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag letar efter en bra rp server och ni letar efter bra spelare som kan rpa, då har vi något gemensamt. Det jag kan bidra till är en hög rp nivå helt enkelt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom Unive har många spelare online och för mig som bor inne i Stockholm så blir det samma känsla, när jag går ut från min port så ser jag en massa människor, jag vill ha detsamma, när jag hamnar på torget tex så vill jag se en massa folk. Ja gillar att det finns liv då det skapar en bättre irl känsla.

Hur hittade du Unive? Vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en del av denna community. Mitt mål med rp är att skapa bra och roliga scenarion samt utgå från socialt rp och alltid utgå från logiskt tänkande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna utvecklas inom rp samt lära andra. Joina ett gäng som passar mig om jag går vidare med min kriminell ansökan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka