Nekad marreguzman | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marreguzman

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/

Ditt Hex-ID: 76561198129814765

Vad är din discord tagg? DON NIS#7130

Vem var det som bannade dig? Glokzy

Hur lång tid var din ban? 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pwg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hände igår kväll, jag vet inte om mitt game crascha eller om det var restart men iaf då gick jag och la mig och idag när jag skall logga in så var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte helt ärligt men jag tror inte staffs hade ljugit. Enligt Glokzy så skall jag ha blivit påkörd och sprungit efteråt utan att rpa skadad men jag har inget minne till det, det kan vara att det laggade för det brukar det hända men ifall jag gjort det så ber jag om ursäkt för att ha förstört det scenariot. Jag har över 1300 timmar inom rp och känner till alla regler.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag inte kommer ihåg det så kan jag inte besvara den frågan men jag hade i alla fall rollspelat på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka