Accepterad Marreeeee | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marreeeee

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/

Ditt Hex-ID: 11000010a1b1ced

Vad är din discord tagg? Marre#5412

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar, 3 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 7EAC4B99-5823-4DE9-B9A7-659093A1FAD9.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för jag powergameade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom en grabb som körde in i oss helt random när vi stog vid banken. Han kör in i oss, och vi ifrågasätter han och vad han håller på med. Det enda han säger är, din mammas muffsi, din busunge, du är föräldrarlös, osv. Sedan väljer vi att jaga honom då han åkte iväg för att försöka ta id på han, då det inte alls är social RP. Sedan körde vi typ på något osynligt ifall jag minns rätt, och då blev jag bannad :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig bann alls, men dock försökte vi göra en bra grej av det och få fram id, men jag förstår.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte när jag blev bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte powergamea och istället RPa och försöka hitta dem för att hitta deras ID

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Vill bara förtydliga att min kompis blev godkänd när vi gjorde exakt likadan handling, samt att jag absolut inte spelar Marres konto? Bara för jag heter Marre på discord betyder de ju inte att jag heter Marre eller spelar på Marres konto?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka