Nekad Marreboi | Medlem ansökning [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marreboi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Marre1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Marre#2407

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Personlighet: Felix är en självsäker och rätt så kaxig karaktär. Felix är bra på att hantera sina känslor men kan även bli väldigt arg. Bemöter man Felix med en bra ton blir man bemött bra tillbaka, han hatar när folk tror att dom bestämmer över honom. Felix är väldigt intresserad utav bilar och motorer i allmänhet, han tycker det är intressant och han har en dröm att en dag jobba med bilar.

Historia: Felix är född och uppväxt i Stockholm. Felix är uppväxt i en väldigt rik familj, hans föräldrar äger ett väldigt framgångsrikt företag som tillverkar bilar. Felix brydde sig knappt om skolan, han skolkade för det mesta då han visste att han aldrig skulle behöva jobba med tanke på sina föräldrars framgång. När Felix gick i nian hände det som inte fick hända, skatteverket kom på att företaget hans föräldrar äger har delat ut löner svart under en längre period. Företaget fick jätte höga skulder och på så sätt gick det konkurs. När Felix fick reda på detta var han förtvivlad, vad skulle han göra nu? Han hade ju planerat att leva på företagen. Felix bestämde sig för att flytta ifrån Stockholm i hopp om att hitta ett jobb. Företagen Felix sökte jobb hos nekade honom då han inte hade någon som helst utbildning, han var helt talanglös i deras ögon. Felix började hänga med fel folk och det slutade med att han började sälja knark. Det var den enda utvägen för Felix om han inte ville hamna på gatorna. Felix klättrade i branschen och tjänade stora pengar. Efter några år så kom polisen på Felix och hans grabbar. Som tur var kom Felix undan. Felix flyttade till en sunkig 1:a i förorten. Vid denna tidpunkt funderade Felix på om det ens var värt att fortsätta kämpa, han hade ingenting kvar, till och med hans föräldrar hade sagt upp kontakten med honom. Tiden gick och Felix blev bara mer och mer deprimerad, en dag kom Felix barndomskompis Pelle och knackade på. Pelle pratade med Felix om hans känslor och tankar och snart var Felix på benen igen med hopp om att få tillbaka sitt liv. Felix flyttade ifrån den sunkiga 1:an till denna staden i hopp om att få ett vanligt jobb där han kan ha en stabil framtid.

Vad är Felix mål i staden?: Felix mål i staden är att skaffa sig ett bilrelaterat jobb där han kan ha en stabil framtid, Felix vill även bygga relationer med stadens invånare och skaffa nya vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra och roliga scenarion där förnuft och realism kommer vara högsta prioritet. Kommer jag in på servern kommer jag även bidra med unika scenarion och framförallt ett fair rp. Jag tycker det är viktigt att alla parter har roligt i ett scenario, det handlar inte om att vinna! Jag är väldigt aktiv och kommer spela ofta på servern samt vara aktiv på discorden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har inte spelat på Unive jätte många timmar, men dom få timmar jag har spelat har jag fått ett väldigt bra bemötande och redan börjat knyta kontakter i staden. Väldigt bra rp för att vara en owhitelistad server och jag ser verkligen fram emot whitelist så man kan se vad servern påriktigt har att leverara.

Hur hittade du Unive? Har vänner på servern som rekommenderat mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ett förnuftigt, roligt rp där man kan ha kul och skaffa nya vänner både IC och OOC. Bra scenarion där alla kan känna att det är roligt att spela, man behöver inte alltid vinna. Ett annat mål jag har är att bygga på min karaktär, försöker alltid ha så mycket inlevelse i min karaktär som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara med på servers resa, se hur den utvecklas, komma in och lära känna communityt. Och framförallt, ha kul!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top