Nekad marrebarre15 | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marrebarre15

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199191414609/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Liss

Vad är ditt discord namn? martin.fs19 #2458 är mitt discord namn

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär er en kille som är född 1999 alltså 22 år. Min karaktär är väldigt intresserad av bilar. Min karaktärs bakgrund i livet är att han har varit drogmissbrukare och kriminell. Min karaktär hade det väldigt svårt när han var ung hans mamma och pappa dog när han var 5 år så han fick bo hos sin mormor. Men hans mormor ville inte att han skulle bo hos hon när han höll på med droger och kriminalitet. så han fick bo på gatan. Min karaktär har ADHD så han kan bli väldigt arg och ledsen. Dom största intressera min karaktär har är bilar och motorer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med hög och bra roll play på servern. och för jag är ganska aktiv på servern Jag är alltid inne minst en timma per dag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Värkar som en server med många aktiva spelare och även väldigt hög RP nivå . Det är också en svensk server och jag vill spela på en svensk server. Det bästa med unive är att det är alltid spelare online och det är väldigt bra

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade på servern då tipsa han mig om unive och sa att det var Den bästa svenska servern och att det är en server med hög RPnivå

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt Mål med mitt rollspel är att hålla det på en hög nivå även att följa reglerna som finns på Unive. ett annat mål med mitt rollspel är att tänka logiskt och spela med sunt förnuft på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Univ är att antigen Bli Polis eller gäng Ledare det hade vart jävligt häftigt. Att bli polis är nog det jag vill allra mest för att det känns väldigt häftigt Att kunna åka i en svensk polisbil med svenska uniformer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv på någon anna server en Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka