Nekad Marre_2000 | Medlem ansökning [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre_2000

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? Marre2000_

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdu Gustavson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Girig, tuff och maktgalen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Abdu Gustavson och är 27 år gammal. Abdu kommer från Nigeria och är uppväxt där. Han kom till Sverige när han var 16 år gammal. Redan som ung hamna han snett och började umgås med fel personer. Han började göra duma saker och blev springis till olika gäng. Han jobbar sig uppåt och försöker komma rätt igen. Han försöker ta avstånd från dem han umgås med och försöker klippa kontakten. Hans mål är att skaffa sig ett riktigt jobb och börja jobba vit. Han vill också skaffa stor familj med fru och barn. Abdus pappa är 53 år gammal och är från Nigeria. Det samma gäller han mamma som också kommer från Nigeria, hon är 47 och jobbar inom en skola. Abdu bor rätt så långt från sina föräldrar och siktar på att flyta närmre .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra men en god och bra rp. Jag kommer rpa bra inom det sociala och alltid spela efter regeln sunt förnuft. Jag kommer skapa många roliga scenario både själv men också med vänner. Jag har erfarenhet inan av rp och kommer kunna va en god förebild för nykomna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte ska vara girig och pwg i scenario för att vilja vinna varje scenario. Till exempel om det är en skottlossning och man blir skjuten men skiter i att rpa på skador och /me. För att kunna ställa sig upp snabbt och skjuta ner den andra för att inte tappa sitt vapen. Med det sagt innebär det att man inte behöver vinna varje scenario för att de ska va kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt en gång mot röstreglen, jag rpa på en vuxen karaktär och hade ljus röst vilket hände att jag fick en kort ban. Sedan började jag använda vocie changer och det blev bra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Pwg = spela för makt o pengar. Fear rp = inte värna om sitt liv, man ska rollspela rädd i t.ex en kidnappning. = copbait = försöker på polisens uppmärksamhet genom att allmänt försöka få deras uppmärksamhet. = 12 h regeln = Om man har blivit skjuten och inte blivit tagen till sjukan ska man inte rpa på 12h.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka