Ej Antagen marre99 | Chef-jobb ansökan [Inquisitor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marre99

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Markus

Vad är ditt användarnamn på discord? Kingen8795

Ange ditt födelsedatum: 13 April 2007

När fick du medlemskap på Unive? 12 februari

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inte haft nån chefsroll innan, men jag har ju tagit ansvar när det behövts. Är ofta den som ser till att saker blir gjorda och hjälper folk att hålla koll på vad som händer. Gillar att vara den som styr upp när det är kaos, även om jag inte haft en titel eller nåt. Jag tycker om att jobba med andra och att hålla alla på samma sida. Stressar inte upp mig så lätt, utan tar det som kommer och löser grejer direkt. Vill gärna lära mig mer och växa, så om jag får chansen som chef så kommer jag göra mitt bästa. Ser fram emot att vara med och bidra till att få Inquisitor att gå i framgång.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har ändå rätt stora planer med det här, alltså jag vill verkligen bli en bra chef, inte bara hoppa in o “testa lite”. Jag ser det här som en chans att bygga upp nåt långsiktigt. Vill vara med o forma grejer, ta ansvar, fatta beslut o allt det där – men göra det på mitt sätt. Typ va en sån chef som folk faktiskt gillar att jobba med, inte nån som bara pekar o säger vad andra ska göra. Jag vill vara den där personen man kan snacka med, som lyssnar och samtidigt ser till att saker blir gjorda. Så ja, jag vill absolut växa i rollen och ta mer plats, men utan att bli dryg liksom. En chill chef som har koll, som man kan lita på, men som också fattar att folk är människor och inte robotar. Så planen är att komma in, lära mig allt jag kan, växa in i rollen, ta mer ansvar och sen fortsätta bygga på det. Jag vill va med och ta Inquisitor framåt, och på sikt vara en självklar del av ledningen, fast med fötterna kvar på jorden.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja alltså jag kommer ha tiden, annars hade jag inte sökt. Jag tar inte på mig nåt sånt här om jag inte tänker gå in helhjärtat. Jag vet att det krävs att man är närvarande, håller koll, fixar grejer o finns där när folk behöver en – och jag är helt med på det.

Jag är inne rätt ofta redan nu, men som chef tänker jag se till att va ännu mer aktiv, både in-game och utanför om det behövs. Det handlar inte om att va online 24/7, men att vara där när det faktiskt gäller, och det har jag absolut tid och vilja till.

Sen så vet jag att man inte alltid kan planera allt, livet händer o så, men jag är bra på att säga till i tid om nåt kommer upp. Jag tänker inte bara försvinna random utan att säga nåt. Så ja, jag har tiden som krävs, och jag är redo att lägga ner det som behövs för att göra det ordentligt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka