Accepterad Marre2007 | Medlem ansökning [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre2007

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marre

Vad är ditt discord namn? marre5124

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Abdisson och har bot i stan i över 2 år och har vart en del av staten för fast blev av med den efter han flyta fast nu har han flyåtat tillbacks och han ska skaffa jobb igen. Abdi har 3 syskon samt en pappa och hanns mamma dog i trafik olycka i 2018 och dog på sjukhuset och det gjorde abdi ledsen och han började göra dumb hetter och var med dåliga personer på sin fri tid och han gjorde kriminella saker och nu gillar han att träna och köra bil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan delta i olika typer av rollspelsinteraktioner som förhör, affärsförhandlingar, medicinska insatser eller rättegångar. Jag kan agera som en realistisk karaktär och svara på olika scenarier och situationer, vilket kan ge en mer varierad och intressant spelupplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst kan också främja ett gott samarbete och ömsesidig respekt mellan spelarna. Det visar att man är redo att utmana sig själv och sätta sina egna intressen åt sidan för att främja en mer balanserad och underhållande spelupplevelse för alla inblandade.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar på serven och sen på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka