Ej Antagen Marre1409 | Chef-jobb ansökan [SkyClub]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre1409

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du IRL? Teo

Vad heter du på discord? Marre1409

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Länge alltså väldigt länge, flera år sedan typ 2020/2021. har typ 2000 timmar på bara unive och totalt 2322 timmar.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Vi kommer vara aktiv, ofta ha öppet. Försöka få dit många göra lite event kanske där man kan vinna något, fixa mer anställd ta interljuver och är inte folk aktiva så skickar jag dom och tar in nya. Få ett aktivt jobb som har öppet någon gång per dag eller några dagar i veckan fast lite längre. Inte få in massa lallare utan ha strukturerat jobb (Inte kriminella heller visst dom kan vara kriminella så länge det inte påverkar eller händer något kriminellt på jobbet så länge vi inte vet vad han håller på med.).

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har tidigare jobbat på nattklubbar, kommer inte ihåg exakta namnen på klubbarna men två på unive för länge sen, har även erfarenheter då min brorsa har varit vakt och lite på några klubbar där jag bor då han har snackat mycket vad man gör osv så kan lite och har även tittat på folk som streamat sån rp

Hur ofta kommer du vara inne? 4-7 Timmar per dag Minst
Måndag: 16:00 - 21:30
Tisdag: 15:00 - 21:30
Onsdag: 16:00 - 21:30
Torsdag: 16:00 - 21:30
Fredag: 16:00 - 01:30
Lördag: 10:00 - 21:30
Söndag: 10:00 - 21:30
Mer nu på sommarlovet men de dära tiderna när det ej är sommarlov.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp

Har du läst våra Regler? Yes

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h timmar på dig annars blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka