Nekad Marre123. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

therealanton

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? realdizzy.

Vem var det som bannade dig? xzclayz och han valde att banna mig pågrund av att jag använde Aimbot på Unive Roleplay, och jag ber om ursäkt.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? xzclayz valde att banna mig för att jag använder Aimbot på Unive, och det finns stora bevis på det, det finns 4 Videos när jag sitter och lockar på Spelare på Unive. Stort Misstag gjort av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi kan börja Igår på Morgonen klockan 04:00, Igår så körde jag med mina vänner vi satt i en Discord Server vårat egna och vi satt och körde en Engelsk Server och allihopa använder Aimbot då i den där servern vi tyckte att det var roligt och använda det. Vi kör tills klockan blir 05:00 så stänger jag av alla gånger jag har kört på Engelsk och ska stänga av så tar jag bort min Aimbot från mina filer, men jag tänkte inte så långt och jag tänkte inte ens något, jag var så jävla trött så jag stängde av datorn direkt och gick och la mig, när jag vaknar så äter och sånt, går ut och ska spela på Unive kommer in och jag märker inte ens att jag har AImbot på Unive Roleplay, men när jag väll ha rpat med det så kollar jag runt min Skärm för nån konstig anledning och ser att det står nånting längt åt höger och det står att jag har Aimbot på, först får jag Stress och öppnar F8 och skriver quit men jag gjorde inte det, så jag stänger ner F8 och kollar om det fujnkar för jag kom in utan att bli Bannad från ert Anticheat så jag sätter på det och det funka, och jag fick en känsla att inget kommer hända eller något, så jag sätter på det och kör med det i 4 Olika Scenarios och inget händer, och jag siktar på personerna hela tiden, för vi var i ett Scenario och vi skulle kidnappa Play Boys och vi fick ett barn Dvärg Ped och vi fick en, men vi sköt ingen eller något, vi tog han till vårt Hus och sånt och vi rpade som vanligt och sånt, jag riktar mot honom och man ser att jag lockar på han huvud super mycket och sånt, sen efter det får jag en känsla att något kommer hända så jag Quitar och tar bort Fusket och sånt från min dator, och sen sitter jag med mina vänner i Discord och sånt, dom sa till mig i Början när ja använde det att ta bort det och jag lyssna inte på dom, och jag tyckte att det var Coolt och använda Aimbot på unive, och det var ju dumt av mig att använda det. xzclayz Skriver till mig i PM och skriver " Kom Support Omgående " jag kommer Support omedelbart asså riktigt snabbt och jag tänker att det är det med Aimbot och sånt, så han drar in mig och säger " Tjena Marre " jag säger " Hej xzclayz " han säger " Det är så att vi får upp i vårt Anticheat Fiveguard att du sitter med Aimbot " jag vågar inte erkänna först så jag säger " Nej, jag sitter inte med Aimbot på Unive " sen säger jag också om han vill PC Cheka mig då säger han såhär " Men när jag skrev till dig i Pm så tog du bort det från din Dator och FiveM filer så jag kommer inte göra det + så har vi Bevis här i Videos i 4 Scenarios, jag säger till honom att skicka det till mig och jag får det i mina Pms och ser i Klippen att det går inte sitta och ljuga för han, så jag erkänner att jag använde det och jag bedde om ursäkt super mycket, och jag prata med honom i cirka 20 Minuter i Support 8. Och sånt, jag tog emot min ban och mina Borttagna Roller som Medlem & Kriminell, och en Permanent ban från Unive, jag tog emot det och tänkte igenom direkt efter jag lämna unive Support, och jag fick vänta i 3 dagar innan jag kunde göra en Unban Överklagan på Unive, så jag väntar och tänker igenom varje dag varför jag använd det och varför är det coolt att använda det i Unive, när dom ha den bästa Anticheatet och den Skyddar mot Moddare osv... Men så långt tänkte inte jag. Dag 2 av 3 där sitter jag på Datorn och tänker igenom noga på min ban och sånt, jag skulle köpa en ny dator den dagen så jag stängde av och vi skulle hämta min nya dator, och när jag köpte det tänkte jag att jag kommer aldrig mer att ladda ner det i min nya Dator, jag fixar den och allt, och sen så tänker jag genom och kollar på folk som Streamer genom twitch på unive, och tänker såhär " Tänk så dum i huvudet jag var och använder Aimbot på den Bästa FiveM Sverige Server " Jag kollar hela tiden tills den Streamern stänger av så stänger jag också av för jag hade inget och göra utan att tänka på min Unive ban. Dag 3 av Dag 3, då jag kunde göra en Unban Överklagan, jag ville inte göra en ban Överklagan för jag ville tänka igenom en Extra gång till på min ban jag fick, och tänkte igenom jävligt noga nu för det började Närma sig att jag kunde göra en ban Överklagan jag pratar med mina kompisar och det säger " När kan du göra en Ban Överklagan? " jag säger " jag kan göra det nu, men jag vill inte för jag vill tänka igenom en gång till så jag inte gör om det igen ", jag kollar på twitch om nån Streamer kör på Unive, jag kollar och ser en och jag kollar och tänker att jag kommer nog aldrig mer komma tillbaka till Unive efter det jag har gjort mot servern. jag stänger av och drog och skulle äta och efter det drog jag och sov, och sen vakna jag Dag 4 och då ville jag Ansöka, så jag vakna roch äter och drog ut med Kompisar och sånt, efter det drog jag hem och gjorde en Ansökan och Blev nekad och sånt, och jag visste ju att jag skulle bli Nekad, nu gör jag en till Ban Överklagan och berättar det bästa Detaljen som jag vet. Jag sitter och skriver i en Text och förberedder mig om jag skulle bli Nekad gör jag en till med mycket mer Detaljer och sånt, så jag skriver i en Block som jag har hemma och sånt och skriver ganska mycket och tänker igenom mycket och tänker igenom i mitt hjärna och säger att jag aldrig mer kommer göra om det på Unive eller något liknande server. jag har en helt ny Dator och har nästan inget på den, bara Discord, Goggle, FiveM, Steam, SteelSeries GG.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och gjorde ett jävligt stort Misstag på Unive, jag skulle kollat igenom mina FiveM filer innan jag skulle Rpa på Unive, och jag borde ha lyssnat på mina kompisar och tagit bort det från Unive, för jag visste från början att det skulle komma fram för ni har en jävligt bra Anticheat som hjälperför att moddare på servern. Jag kommer aldrig att ladda ner Aimbot på min dator och använde det på folk Servrar. Och jag borde ha Erkännt från första början och bara säga sanningen direkt och inte ljuga. Jag skulle också skitit i och sätta på det, och borde ha Quitat och tagit bort det och komma in i Unive igen och rpa som vanligt, men var så Dum och använde det och trodde att det var Coolt och använda det på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 7 bans på Unive.

1: Var en Svban av Reaper = Prata OOC Ingame och det råka jag, för jag hade inte Push to talk
2: Tror jag att jag gjorde något, har ingen anning minns faktiskt inte
3: Har Ingen anning heller, om ni kan kolla så vill jag gärna veta.
4: Ingen anning, kan ni kolla genom det också
5: Grov Suntförnuft (Ljuger för staffs i Reports) Där gjorde jag en 3 Ban Överklagan och skrev ganska mycket där också, och beräta, och gjorde aldrig om det mer.
6: Ingen Anning, Kan ni kolla genom det också.
7: Det var att jag Använde Aimbot på Unive, och jag gjorde ett stort Misstag, och har tänkt igenom i 4 dagar och har Vart Skit Arg på mig själv att jag gjorde det stora Misstaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort ett stort Annorlunda, när jag skulle sett att jag hade Aimbot skulle jag bara Quitat FiveM och tagit bort mitt Fusk från mina FiveM Filer och tagit bort det där ifrån och kommit igen. Och sen skulle jag aldrig ljugit för xzclayz från första början, jag skulle bara erkännt och berättat och sånt, det gjorde jag i Slutet för jag fick en dåligt känsla. Och jag borde ha Lyssnat på mina kompisar och tagit bort det när dom sa det, men jag lyssna inte och forsätte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig alltid efter mina bans på Unive, och nästa gång kommer jag inte ens röra den där Fusk Filen och ladda ner det och lägga i mina FiveM filer och använda det på FiveM Servrar. Och sen ska jag aldrig mer ljuga för staffs när det väll finns bevis på det, det är ingen ide att göra det. Sen ska jag lyssna på folk när dom säger till mig att göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka