Nekad Marre123. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

therealanton

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? realdizzy.

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? xzclayz banna mig för att jag använder Aimbot på Unive, jag gjorde ett helt stort stort Misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i 3 Scenariots med Aimbot, jag hade Aimbot på en Server lall server Engelsk 100k or die klockan 04:00 och efter det så stängde jag av och jag glömde ta bort det. Nästa dag så kommer jag in i Discord först snackar med Grabbarna och ser lite saker och fixar med vårat gäng lite, sen går jag in i Unive och märkte inte ens att jag hade Aimbot och sen hade jag en sak längst åt Höger en sak som står att man har Aimbot på, jag tänkte först nej jag kommer bli Anticheat bannad, jag sätter på det och inget händer och sen är jag dum i huvudet och kör med det, och trodde att jag var skit cool med det. Men tillslut kommer det fram till FiveGuard Anticheat och man ser att jag har Aimbot, xzclayz skriver till mig i PM och skriver Kan du komma Support Omedelbart, jag går in och han drar in mig och han säger varför jag fuskar, jag vågar inte Erkänna först så jag säger nej, men tillslut ville jag erkänna för jag mår dåligt när man ljuger fortfarande om det är en staff på Unive. Jag erkänner tillsut och sen pratar jag med han och säger hur det gick till och sånt. jag tog Emot bannen och brydde mig inte för det var mitt Fel och jag gjorde ett jävligt Stort Misstag,jag själv kommer aldrig göra om det i mitt liv, för jag har slösat pengar på Unive och sånt och kommer forätta göra det så läng ejag kör här. jag blir av med min Melem och Kriminell, sen så lämnar jag callet och tänker efter vad fan äre jag gör ens, jag sitter och använder Aimbot på Sveriges Största Server som har det bästa Scripts och bästa Anticheat som har koll igenom alla. Jag väntar i några dagar och tänker igenom varje dag, för det kommer i min hjärna "Juste jag är bannad på Unive" och sånt så jag tänker igenom osv... jag har Ominstallerad min dator och har ingen Fusk mer på min dator och har köpt ny dator igår och sånt så har ingen. Ska rpa som en Vanlig medborgare på servern utan Fusk eller något liknande för det kommer alltid fram tillslut och sånt. Jag har lagt in en Realistisk Grafik pack och sånt som jag kommer rpa med på Unive. Mina kompisar sa till mig också att ta bort det, men jag lyssna inte och var dum i huvudet och inte gjorde det som dom sa. Jag använde Aimbotet för att mitt Aim ska bli mycket bättre och sånt, och jag vet inte för jag är inte en Problem Spelare jag har alltid varit en Mogen spelare men något har ändrats med mig jag vill alltid testa nya grejer som är dumt och vet att det kommer ske konsenkvenser. xzclayz Gjorde det rätta och banna mig och jag tänkte igenom dagligen och tänkte vad fan äre jag har gjort, för jag hade inget och rpa på så jag kollade på Lives och tänkte att det är mitt fel ochj gjord detta valet. Aimbot förstör dig och servern, för jag som spelare på en server är skit duktig på att rpa men nu har jag ändrats helt och ska förbättra mig nu och rpa super bra. Jag och xzclayz prata ganska länge och han var en kön mogen grabb som prata med lugn ton och visste vad han skulle göra, jag sa allting som var Sant och erkännde allt och sånt, att jag aldrig mer kommer att använda Aimbot på Unive Roleplay. Nu sitter jag fortfarande och tänker igenom min ban på Unive, nu kommer jag kolla alltid extra noga på mina FiveM Filer och se att jag inte har något på mig, men det kommer jag inte behöva för jag har inte ens Aimbot nedladdad på min nya Dator, det kommer aldrig mer hända igen på Unive eller några andra servrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och gjorde ett jävligt stort Misstag på Unive, jag skulle kollat igenom mina FiveM filer innan jag skulle Rpa på Unive, och jag borde ha lyssnat på mina kompisar och tagit bort det från Unive, för jag visste från början att det skulle komma fram för ni har en jävligt bra Anticheat som hjälperför att moddare på servern. Jag kommer aldrig att ladda ner Aimbot på min dator och använde det på folk Servrar. Och jag borde ha Erkännt från första början och bara säga sanningen direkt och inte ljuga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var i 30 Minuter för OOC och jag täntke igenom där, och gjorde inte om det. Andra Minns jag faktiskt inte om jag ska vara helt ärligt, 3 Tror jag att det var att jag döda en Polis och blev bannad i 7 Dagar och vänta tills det och tänkte igenom där också och blev aldrig mer bannad av det. 4 Vet jag inte faktiskt om jag ska vara helt Ärligt, 5 Vet jag faktiskt inte, kan ni kolla efter det eller något. 6 Var att jag Fear Rp tror jag eller något ingen anning men om det var det så tänkte jag igenom och gjorde aldrig om det. Nu var detta och kommer aldrig i mitt liv asså aldrig aldrig göra om det på Unive Roleplay, för jag är dum och gjorde det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jätte mycket Annorlunda, innan jag skulle Roleplaya på Unive skujlle jag kolla igenom mina FiveM Filer och skulle kollat och tagit bort Aimbot från filerna, sen kolla jag jag åt höger och tänkte quita men jag var så nyfiken och ville kolla så det funka och jag körde med det, så jag är dum. Kommer aldrig för jag visste från början att jag skulle bli "Catchad" men jag lyssna inte på nån och trodde att jag var Cool och använder det, men nu vet jag att jag aldrig kommer att använda det på Unive eller några andra Servrar, kommer aldrig röra på den där Filen i mitt liv och använda på någon server, och jag har lärt mig att aldrig mer ljuga för Staffs på Unive för Logs ljuger aldrig, så det har jag också och kommer aldrig ljuga mer för er Staffs på Unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig alltid efter mina bans på Unive, och det bannen som jag fick på Unive har jag lärt mig jävligt mycket, och nästa gång ska alltid kolla igenom mina FiveM filer och kommer aldrig mer ljuga för Staffs på i Unive för det kommer alltid fram i livet. Men jag har lärt mig jävlig mycket, och kommer alltid att vara extra Noga innan jag ska Rollspela på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka