- Meddelanden
- 67
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 991 — Övrigt
Anledning: Skjuter sina egna kollegor, fearrpar och rullar med kriminella som polis.
Personal: Koki
Datum: 2026-05-23
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade tråkigt så jag och några andra tog en krim bil och bestämde oss att åka runt och lalla lite samtidigt som vi va poliser. Efter en stund så började en annan polis jaga oss och vi fick lite panik eftersom vi va poliser med alla saker på oss så istället för å stanna så väljer vi att köra och efter en stund blir vi pittade och vår bil hamnar upp och ner. Vi sitter kvar en stund när en polis efter en stund drar ut mig ur bil och jag springer iväg en bit men får lite panik så jag väljer att börja skjuta med mitt polisvapen och lyckas att döda alla poliser sedan krashar jag när jag har sprungit iväg en bit och eftersom klockan va typ 03 så bestämde jag mig att stänga va dator och sova sen ser jag att realkoki har skrivit att hoppa support men eftersom jag redan hade stängt av dator så skrev jag det till han men han svarade inte sen så blev jag blackad.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar för det som hände och jag kan inte skylla ifrån mig på något eller någon även fast det va en stressig situation så skulle jag tänkt lite mer och inte börjat skjuta.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att tänka mer på vad jag gör och att man inte behöver vinna alla scenarion samt att det är mer värt att få återgärder in game som i detta tillfället förlora jobbet än att bli blacklistad och bli av med alla sina roller.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni borde ge mig en ny chans eftersom jag har tänkt nu efter jag blev bannad och insett att det jag gjorde va extremt dumt och jag vill gärna visa att jag kan bete mig och sköta mig istället för att bara skjuta.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Staffs har alla klipps som från scenariot.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja