- Meddelanden
- 67
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 991 — Övrigt
Anledning: Skjuter sina egna kollegor, fearrpar och rullar med kriminella som polis.
Personal: Koki
Datum: 2026-05-23
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och mina kompisar åkte i en bil på våra polis karaktärer ur tjänst men jag har inget skår där jag kan lägga av mina vapen osv så att jag hade det på mig sen åkte vi runt och hittade två poliser och började prata med dem sen tazar ena mitt däck och börja jaga oss och pittar så vår bil hamnar upp och ner så han drar ut mig och då springer jag och då skjuter nån mot mig så utan att tänka så skjuter jag tillbaka utan att faktiskt tänka att det är mina kollegor.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar om vad som hände, jag borde ge upp istället för att springa iväg och skjuta
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte skjuta allt och alla och tänka mer på suntförnuft.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag vill visa att jag faktiskt kan rpa och inte bara skjuta hela tiden utan att jag kan göra bra scenarion som är roliga för båda parterna
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej inte direkt staffs har klipp på allt som hände
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja