Accepterad Marre lolsson | Medlem ansökning [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre lolsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199029931733/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marius

Vad är ditt discord namn? Mariusジ

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär benämns under namnet Daniel Persson. Han är en härlig gubbe på 52 år med mycket erfarenheter. Under sitt liv har han varit med om allt från att bli rånad till att gifta sig lyckligt med sin älskade fru Agneta. Daniel har innan jobbat inom värnplikten men bytte jobb till nattklubbsvakt efter han fick sparken för att han råkade kasta en handgranat mot sin egen arme. Som tur var klarade sig alla men det kunde gått riktigt illa.

Daniel är en härlig gubbe som oftast är glad och trevlig. Men han har en kort stubin, vilket gör att han kan bli både retsam och även väldigt irriterad. Man kan säga att han spelar lite ¨good cop bad cop¨ Med sig själv.

Daniel har mest ett ända mål med livet. Att göra samhället till en bättre plats, därför en har nu mycket inriktad till att jobba som polis. Han är också väldigt intresserad av olika bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem i Unive Roleplay för att jag känner mig mogen att ta rp till ny nivå. Jag vill kunna lyssna och förstå och göra det mesta av tiden på servern så bra som möjligt. Jag har utvecklat min rp väldigt mycket sedan jag började spela. Jag kan alla regler och är helt klart redo att roleplaya. Jag spelar ofta så jag kommer vara inne på servern så mycket jag kan. så ibland om det finns lite poliser inne är jag där och gör det roligt för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till rp så det blir så roligt det kan bli för så många som möjligt samtidigt. Som sagt är jag ofta inne på datorn så kommer kunna finnas på plats för at roleplayen ska bli så bra som möjligt. Jag kan alla regler och följer de till punkter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla i scenariot ska ha de kul. ( man ska inte bara tänka på sig själv)

Hur hittade du Unive? Många av mina kompisar har nyligen tagit whitelist och säger att den är toppen bra. Och med tanke på hur många spelare ni har så tvivlar jag inte på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka