Accepterad Marre.Barre | Medlem ansökning [SvampBob] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre.Barre

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803675136/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Marre SPELAR#3181

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. En rolig kines som kommer göra folk glada och göra så dem kommer skratta har en bra humor som inte skadar eller kränker någon och det är viktigt att man tänker på. Jag bjuder mycket på mig själv hjälper gärna många om det behövs älskar bilar och att köpa bilar speciellt dem som är snabba så man kan race lite grann om man får. Jag följer dem regler som staten vill att jag ska göra men det kan hända att man kör lite för fort ibland om det verkligen gäller med det är bara på motorväg eftersom jag inte vill sätta andra människors liv på spel utan jag vill inte skada något eller göra någon arg/ledsen. Jag jobbar hårt när jag väl har ett jobb jag är satans driftig och gör det jag ska inom mitt jobb eller någon jag måste göra, har lätt att få vänner och älskar att ha vänner åka runt och ströga lyssna på musik och bara chilla galet. Bästa jobbet hade varit att få jobba på vianor och kunna styla bilar åt folk och se att dem blir nöjda och även kunna se skillnaden på en orginal bil och sen kunna se den efter jag har varit och stylat den alla bilar jag får i mina händer kommer bli sinnessjuka utan problem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en person som man måste ha i sitt liv utan tvekan jag har en rolig brytning pga av att jag är Kines och många brukar skratta åt mina skämt och jag vill få alla att kunna få ett gott skratt och vill även få det jobb jag drömt om jag vill jobba som vianor och kunna styla bilar det är något jag brinner för och jag känner att det är något jag hade kunnat vara driven i och något jag vet at jag hade varit en jävel på tror att alla kunder jag hade fått kommer bli nöjda efter jag har lagt mina händer på deras bilar. Jag är en bra på RP jag vet vad man ska göra och inte göra, jag har bra koll på servern eftersom mina kompisar spelar på den och jag har blivit inspirerad av dem när dem har spelat och känner att jag vill bli som dem och kunna komma in på en så pass bra server som denna. Ni har trevliga supports och ni har väldigt trevligt folk inne på servern och jag skulle vilja bli en av dem jag kommer vara aktiv mycket och jag brinner för bilar så antagligen kommer jag försöka köpa bilar, sälja bilar och sen försöka jobba upp en massa pengar så jag kan köpa dem bilar jag drömt om bland annat rs6,bmw m4 osv. Jag är en kille med mycket energi på ett bra sätt jag får alltid någon att skratta och jag kommer tillföra mycket in denna server och tror att ni inte kommer ångra er om ni låter mig komma in och visa vad jag går för. Tjafsar inte ofta så jag är problemfri och tycker att det finns vettigare saker att göra än att stå och tjafsa tänk dig att kunna jobba eller åka runt och ströga i en fett sport bil eller en riktig muskel-bil istället för att tjafsa. Tack för mig!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För mina kompisar spelar på den och jag gillar när det är seriös RP och seriösa spelar/ support, admin osv känner även många kompisar som spelar på servern som jag vill kunna spela med och kunna dela min RP med och ge alla ett gott skratt och jobba hårt.

Hur hittade du Unive? har en massa kompisar som spelar på den och dem rekommenderar denna server starkt och har även sätt streamers som spelar på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna köpa dem bilar jag vill ha och kanske kunna ha ett fint hus och även en massa vänner så vi kan åka runt och ströga spela musik och bara chilla kanske jobba på vianor eftersom jag älskar bilar så jag kan styla andras bilar och göra dem nöjda och kunna se ett leende på läpparna och veta att jag gjorde ett bra jobb. Sen vill jag uppmuntra andra till att få¨en bra RP och kunna göra bra scenarion och speciellt roliga scenarion men absolut man måste inte vinna alla utan ibland kan man förlora och då får man ta det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att andra ska få bra RP och att några ska veta vem jag är och få säg ett skratt, jag vill kunna åka runt och kunna köpa dem bilar jag vill typ sportbil eller kanske muskelbil vad vet jag men jag vill även kunna jobba på vianor och fixa bilar från orginal så det blir ägarens stuk på bilen den ska inte likna orginal utan man ska veta okej där är Olles bil eller kalles bil om ni fattar det är mitt mål.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka