Accepterad marre.888 | Ban Överklagan [toffe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1marre

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815224473/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e906c99

Vad är din discord tagg? Marre.888

Vem var det som bannade dig? toffe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-25 213442.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom jag uttryckte mig fel In game. det jag sa var rent dumt och jag tänkte inte på konsekvenserna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill be om ursäkt för det jag sa tidigare. Det kom ut fel, och jag tänkte inte riktigt efter innan jag sa det. Jag hade helt glömt bort att man inte ska prata OOC IC vilket var mitt misstag. Det jag sa ("Messi f8 quitta") var menat som ett skämt, inget mer än så, men jag förstår att det inte passade in och det var mitt fel hoppas att du förstår det toffe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, och jag förstår varför det blev som det blev. Jag ångrar det jag gjorde och vill be om ursäkt. Det jag sa var helt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger tidigare men lärt mig mycket av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha skött mig och inte snackat ooc för att det förstör rp:n på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att man ska bete sig IG och följa alla regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka