Accepterad marre.888 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1marre

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815224473/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e906c99

Vad är din discord tagg? marre.alk marre888 var mitt förra o blev hackad så jag tog bort kontot

Vem var det som bannade dig? taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-18 222207.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag hade lagt upp ett klipp i Oddshots där jag hade ding ljud på. Om Taxi inte kan ta ärendet eftersom han är Medlemskapsansvarig och inte har möjlighet att granska överklaganden, så önskar jag att en mod+ kan ta över det istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis vaknat gick in i dc så såg en notis från univesync att jag hade fått indragen krim för tredjepartsmjukvaror.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, jag vet att jag inte borde ha installerat hs ljudet och jag tar fullt ansvar för det. Jag hade dingljudet installerat när jag skulle spela på en lallserver med mina polare. En av dem sa att hs ljudet ändå inte funkar i unive eftersom det inte bypassar puremode så jag litade på honom. Jag märkte inte ens att jag hade igång dingljudet och när jag märkte det dagen efter tog jag bort det direkt. jag förstår helt och hållet att det förstör rpn och jag förstår varför ni bannade mig men om jag får en ny chans på unive så kommer jag verkligen sköta den chansen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad några gånger tidigare. typ 5-6ggr och jag har lärt mig mycket av mina bans. det gjorde så att jag utvecklade min rp, lallade inte och var seriös.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade inte haft nån sorts hs ljud alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket av min ban som att hs ljud ska inte ens vara installerad i min dator och borde varit mer försiktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka