Nekad marre.693 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1marre

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815224473/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e906c99

Vad är din discord tagg? ade.vv31

Vem var det som bannade dig? mrking o berdan

Bild på banmeddelande: image..png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och min kompis kunde ha utfört ett scenario på ett bättre sätt och det sättet som vi gjorde det på var inte social någonstans, därför tog berdan och mrking beslutet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min‍‌‍‍‌ kompis och jag skulle råna personer på plocket två bilar åkte därifrån och min kompis gick fram för att prata med en av dom, men han hade redan kört iväg. eftersom våra snöskotrar var för långsamma för att följa efter. Vi gick då vidare och pratade med den andra bilen som då åkte till plocket igen. Efter att ha snackat med honom åkte han därifrån och vi valde då att börja skjuta han när vi kunde ha utfört scenariot på ett bättre sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vi hanterade situationen fel eftersom vi var då 2 styckna och han var själv så vi kunde ha utfört scenariot på ett bättre och rolig sätt för båda parter. vi borde ha tagit rpn mer seriös

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad några ggr tidigare lärt mig mycket pga att jag har haft bans, man lär sig av sina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och min kompis kunde ha hanterat sitiuationen på ett bättre sätt, vi kunde ha gjort det skottfritt, lugnare, bättre och roligare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes, lärt mig att om vi har en fördel för att utföra ett scenario bättre använder vi då den fördelen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka